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麻薬をやる超敬虔なイスラム教徒? 原理主義は目的のために造られた【thetruth seeker】
http://www.asyura2.com/0406/war59/msg/642.html
投稿者 現在無色 日時 2004 年 9 月 06 日 19:33:14:adCEM5M2s20Yg
 

(回答先: 露学校占拠:武装集団の一部、麻薬常用か 日増しに残虐化 (毎日新聞) 投稿者 彗星 日時 2004 年 9 月 06 日 13:24:09)

ワイドショー見てしまいました。ほぼ全部(やばいなー俺)。日本のマスコミで武装勢力がどんな位置づけになっているか気になったのです。
各局チェチェンの過去、自爆テロリストとなってしまったイスラム女性の背景など、思った以上に紹介していました。中でも日テレは(ザ・ワイド)、ロシア憎しの方が勝るのか、チェチェン紛争第1次〜3次などロシアによる弾圧の詳細なビデオダイジェストを流した上で、「これは人権問題だ」「まず政治的解決が必要だ」と、なんとも頼もしい発言でした・・・

マスコミが正確かつ詳細な報道をしてもやはり、陰謀に近い部分はタブーです。キリスト教が工作により(あるいは発生段階に仕込まれた種によって)変質させられたのであれば、同じ根を持つイスラム教も、おそらくでしょう。麻薬をやったり人質に尿を飲ませたり、やはり何ともそれっぽい・・・先月末の記事ですが、我々への警告も意味を含めて、上げておきます。

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(ほぼ機械翻訳)
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=2181
Globalists and the Creation of the Wahhabi Terrorism
グローバリストおよびワッハーブテロリズムの生成

by David Livingstone
デービッド・リヴィングストンによって

Following the dictates of Hegelian dialectic, the Globalists have created two antagonizing forces, the "Liberal-Democratic" West, against Terrorism, or "political Islam", to force us into the acceptance of their final alternative, a New World Order.
ヘーゲル学派の弁証法の命令に従って、グローバリストは2つの反対する力を作りました、「自由主義者民主」、それらの最終選択肢の受理、新世界秩序へ私たちを強要するために、西洋に対抗するテロリズム、すなわち「政治的なイスラム教」です。

The West and Islam have had a long era of compatibility, but this history has been denied to foster the myth of a "Clash of Civilizations". In order to inflame the sentiments of the West against Islam, our attention has been focused on the specter of fanatical Wahhabism, and more specifically, its most notorious exponent, Ossama bin Laden.
西洋およびイスラム教は、互換性の長い時代を持っていました。しかし、この歴史は「文明の衝突」の神話を育てるために否定されました。イスラム教に対する西洋の感情を燃やすために、私たちの注意は狂信のWahhabismの幽霊に集中しました、そして明確に、その最も悪名高い解説者(Ossamaビン・ラディン)。

However, as outlined in an excellent article by Peter Goodgame, "The Globalists and the Islamists" ( www.redmoonrising.com/Ikhwan/Clash.htm), that the Globalists have had a hand in shaping and financing all the terrorist organizations of the twentieth century, including the Muslim Brotherhood of Egypt, the Hamas of Palestine, and the Afghan Mujahideen. But the history of their duplicity dates farther back still, to the eighteenth century, when British Freemason created the Wahhabi sect of Saudi Arabia itself, to further their imperialistic objectives.
ピーターGoodgameの「グローバリストおよびイスラム教徒」(www.redmoonrising.com/Ikhwan/Clash.htm)によって優れた記事で概説されるように、(しかしながら)、そのグローバリズム主義者は、エジプトのムスリム同胞団、パレスチナのハマスおよびアフガニスタンのムジャヒディンを含む20世紀のテロリスト組織を、すべて形作り融資する手を持っていた。しかし、それ以上の彼らの帝国主義の目標に、イギリス人フリーメーソンがそれ自身でサウジアラビアのWahhabi宗派を作ったときに、彼らの二枚舌の歴史は、18世紀に、より遠くに後ろへまだ始まる。

That a British spy by the name of Hempher was responsible for shaping of the extreme tenets of Wahhabism was mentioned in a Turkish work, Mir'at al-Haramain , by Ayyub Sabri Pasha between 1933-1938.
Hempherという名の英国のスパイが、Wahhabismの極端な教義の創造に責任を負ったことは、トルコの仕事、1933-1938の間のAyyub SabriパシャによってMir'at al-Haramainで言及されました。

British policy in its colonies often involved the creation of deviant sects, in order to Divide and Conquer, as was the case with the Ahmadiyya sect of Islam in India in the nineteenth century.
その植民地のイギリスの政策は、基準から外れている宗派の創造を、しばしば含んだ、19世紀にインドで分割統治のために、イスラム教のアフマディー宗派とのその事例もそうだ。

The details of this conspiracy are outlined in a little known document by the name of The Memoirs of Mr. Hempher published in series (episodes) in the German paper Spiegel, and later on in a prominent French paper. A Lebanese doctor translated the document to the Arabic language and from there on it was translated to English and other languages.
この共謀の詳細はHempher氏の回想録の名前によって少し名高いドキュメントの中で概説されます、ドイツの紙スピーゲルで、および後で顕著なフランスの紙でシリーズ(エピソード)の中で公表しました。レバノンの医者はドキュメントをアラビアの言語に翻訳し、それの上で英語と他の言語にそこから翻訳されました。

The document is a first-hand account by Hempher of his mission for his government, who sent him to the Middle East to discover ways to undermine the Ottoman Empire. Among the vices the British were to promote were racism and nationalism, alcohol, gambling, fornication, and tempting Muslim women to uncover themselves.
ドキュメントは彼の政府(オスマン朝を害する方法を発見するために中東に彼を行かせた)のための、彼の使命のHempherによる直接の報告です。<英国人が促進する予定だった不道徳な悪の中には、人種的偏見およびナショナリズム、アルコール、賭をすること、情交およびイスラム教の女性の自身の覆いを取り誘惑する事がありました。

But most important was the strategy to "insert heresies into Muslims' creedal tenets and then criticize Islam for being a religion of terror." To this purpose, Hempher located a particularly corrupt individual by the name of Mohammed Ibn Adbul Wahhab.
しかし最も重要な戦略は「イスラム教徒の信条の教義に異教を挿入し次に、テロの宗教とするためにイスラム教を批判する」事でした。この目的に、Hempherは、マホメット・イブンAdbul Wahhabのという名の特に汚れた個人を置きました。

To understand the brand of fanaticism that Wahhabism inculcated, it is first necessary to recognize that Islam called upon all Muslims, regardless of their race or nationality, to see themselves as brothers in faith. The killing of another Muslim was strictly forbidden.
Wahhabismが繰り返し教え込んだ狂信のブランドを理解するために、すべてのイスラム教徒は人種か国籍にかかわらず、信頼しあう兄弟として、イスラム教と呼ばれた事を認識することが最初に必要です。イスラム教徒同士の殺害は厳密に禁止されました。

However, as part of their strategy of Divide and Conquer, the British hoped to pit the Arab Muslims against their Turkish brothers. The only way to do so was to find a loophole in Islamic law whereby the Arabs could declare the Turks as apostates.
しかしながら、分割統治の戦略として、英国人は、アラビア人のイスラム教徒を彼らのトルコの兄弟と対抗させることを望みました。そうするただ一つの方法は、イスラム教の法則に、アラビア人が背教者としてトルコ人を宣言することができる、抜け穴を見つけることでした。

Abdul Wahhab was the instrument by which the British were able to insinuate this vile idea into the Muslims of the Arabian Peninsula. Basically, Wahhab contrived the idea that, simply by the trivial act of offering prayers to saints, that their Turkish brethren had forfeited their faith, and therefore, that it was permitted to kill all who refused to adhere to his reforms, and enslave their women and children. But, that included the entire Muslim world, expect for his small misguided band of followers.
アブドゥールWahhabはアラビア半島のイスラム教徒に英国人がこの下品な考えをしみ込ませることができた道具でした。基本的に、Wahhabは次の考えを考案しました、単に聖人への提供祈願の重要でない行為によって、それらのトルコの同志は彼らの信頼を没収しました、そしてしたがって、それは、彼の改革に固執しそれらの女性および子供を奴隷にすることを拒絶した人すべてを殺すことを許されました。しかし、彼の些細な信仰者の結束の指導を誤り、それはイスラム教界全体を含んでいました。

But, the Wahabbi movement was insignificant without the allegiance of the Saudi family, who, despite claims otherwise, were descended from a Jewish merchant from Iraq . Orthodox jurists of the time branded the Wahhabis as heretics, and condemned their fanaticism and intolerance. Nevertheless, the Wahhabis then demonstrated their contempt for their pretended faith by indiscriminately slaughtering Muslims and non-Muslims alike. The Wahhabis then set about destroying all the holy tombs and burial grounds. They stole the Prophet's treasure, which included holy books, works of art and innumerable priceless gifts sent to the city during the previous thousand years. The leather and gilt bindings of the Islamic holy books they had destroyed were used to make sandals for the Wahhabi criminals.
しかし、イラクからユダヤ人の商人の流れをくんでいたWahabbiの活動は、他からの要求にかかわらず、サウジ家の忠誠なしでは取るに足らないものでした。当時の正統の法律学者は、Wahhabisに異教徒の烙印を押し、彼らの狂信および不寛容を非難しました。にもかかわらず、Wahhabisは、無差別に同様にイスラム教徒および非イスラム教徒を虐殺することにより、それらのうわべの信頼に対するそれらの軽蔑を実証しました。その後、Wahhabisは、神聖な墓および埋葬地すべての破壊に着手します。彼らはマホメットの宝(それは神聖な本、芸術品、および前の1000年間で都市へ送られた無数の貴重な贈り物を含んでいた)を盗みました。それらが破壊したイスラム教の神聖な本の革および金色の装丁はWahhabi犯罪者のためにサンダルを作るために使用されました。

The Ottoman Sultan brought an end to the first Wahhabi rebellion in 1818, but the sect revived under the leadership of the Saudi Faysal I. The movement was then somewhat restored until once again destroyed at the end of the nineteenth century.
トルコ帝国のサルタンは1818年に第1のWahhabi反乱に終止符を打ちました。しかし、分派はサウジFaysal Iのリーダーシップの下で復活しました。その後、19世紀の終わりにもう一度破壊されるまで、その活動は多少回復されました。

After WWI, the former regions of the Ottoman Empire were divided into varying puppets regimes. For aiding to undermine the Ottoman authority in the region, Ibn Saud was duly rewarded with the creation of the Kingdom of Saudi Arabia, in 1932. One year later, in 1933, the Saudis granted oil concessions to California Arabian Standard Oil Company (Casoc), affiliate of Standard Oil of California (Socal, today's Chevron), headed by Rothschild agent, and chief among Illuminati families, Rockefeller. Since that time, Saudi Arabia has been the most important ally to the West in the Middle East, not only providing ready access to its plentiful oil reserves, but also in tempering Arab aggression against Israel. Due to the evident hypocrisy of the regime, it has been necessary to suppress the ensuing dissent with brutality. Another important aspect has been preventing scholars from speaking of "politics", that is, to criticize the regime.
第一次世界大戦の後に、オスマン朝の旧地方は傀儡政権を変えることに分割されました。地域のトルコ帝国の権威をむしばむために援助することで、イブン・サウドが、1932年に、サウジアラビア王国の設立で十分に報いられました。1年後に、1933年には、サウジは、ロスチャイルド代理人、とイルミネイトファミリーの中の主任、ロックフェラーによって導かれて、カリフォルニア・アラビアン・スタンダードオイル(Casoc)、カリフォルニア(ソーカル(今日のシェブロン))のスタンダードオイルに合併する、に石油採掘権を許可しました。その時間以来、サウジアラビアが中東の西洋への、その豊富な油備蓄への即座のアクセスを提供することだけでなく、イスラエルに対するアラビア人の攻撃を調節する際に、最も重要な同盟国だった。政権の明白な偽善のために、残酷を備えた繰り返し起こる異議を抑えることは必要でした。別の重要な様相は、すなわち、政権を批評するために学者が「政治」のことを話すのを防いでいました。

In The Two Faces of Islam, writes Schwartz, "Their tastes led them to taverns, casinos, brothels. . . . They bought fleets of automobiles, private jets, and yachts the size of warships. They invested in valuable Western art they did not understand or like and which often offended the sensitivities of Wahhabi clerics. They spent as they wished, becoming patrons of international sexual enslavement and the exploitation of children."
シュワルツが書いた「イスラム教の2つの顔」では、「彼らの趣味は、彼らを居酒屋、カジノ、売春宿に導いた。. . . 彼らは、理解するかまたは好きでなかった貴重な西洋美術とWahhabi聖職者のどちらがしばしば感性に不快感を与えたかで投資した。国際的な性の奴隷化の後援者および子供の開発になって、望んだように、それらは費やした。」

The result has been that, in order to nonetheless appear to be espousing Islam, the Saudi regime and its puppet scholars have evolved a version of Islam that emphasizes ceremonial details of the religion, at the expense of helping to understand broader political realities. Their manner has encouraged a literal interpretation of Islamic law, permitting the likes of bin Laden to exploit the Koran to justify the killing of innocents.
結果は、それにもかかわらずイスラム教を採用するように見えるために、サウジの政権およびその操り人形学者がより広い政治的な現実を理解することの支援を犠牲にして、宗教の儀式の詳細を強調するイスラム教のバージョンを発展させたということでした。それらの方法は、潔白な人の殺害を正当化するためにビン ラディンのような人達がコーランを利用することを許して、イスラム教の法律の誤った解釈を促進しました。

Ultimately, the profusion of Rothschild financed petro-dollars in the coffers of the Saudi family has made it possible to for them to then propagandize their bastardized version of Islam to other parts of the world, most notably to America, where they purportedly subsidize up to 80 percent of the mosques in the country, a version of Islam that substitutes political awareness for dogmatic insistence of ritualistic fanaticism.
結局、ロスチャイルドは、彼らが国に最大80パーセントのモスクに表向きは補助金を与える理由で、サウジ家の金庫中のオイルダラーに大量に融資しました、理由は、世界に、特にアメリカに、儀式主義の狂信の教義上の主張のために政治意識を代用する、彼らのイスラム教の質の落とされた教義を宣伝するためです。

In 1999, King Fahd of Saudi Arabia attended the Bildeberg meeting, presumably to discuss his role in furthering the interests of world government, along with other such luminaries as Yasser Arafat and the Pope. Evidently, the Saudi family are part of the deceptive ploys of the Illuminati network. Their complicity in the accumulation of petro-dollars has gone into the financing of Global terrorism, from Afghanistan to Bosnia, merely for the purpose of fomenting the necessary animosity of the world against Islam.
1999年には、サウジアラビアのキング・ファハドが、ヤセル・アラファトおよび教皇のような他のイルミネイトされた者たちにと一緒に、世界政府の利益を促進することにおける彼の役割について議論するためにビルダーバーグ会議に推測上出席しました。明白に、サウジ家はイルミネートネットワークを欺く策略の一部です。オイルダラー蓄積中のそれらの共謀は、単にイスラム教に対する世界に必要な敵意を誘発する目的でアフガニスタンからボスニアへグローバルテロリズムの調達資金に入りました。

Last updated 25/08/2004

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